Plánování
Seznamovací schůzka
Neznáme se, vy nevíte nic o nás a my o vás, vaší nemovitosti ani příběhu, který je za celým plánovaným prodejem. A proto se potkáváme a diskutujeme. Nezávazně! Díky tomu se pak můžeme jak Vy, tak i my, rozhodnout, zda bude naše vzájemná spolupráce prospěšná.
Analýza nemovitosti a trhu
I přes úvodní schůzku však nemáme vyhráno. Aby se mohla spolupráce nastartovat, potřebujeme společně zjistit, jak si vaše nemovitost stojí v lokalitě v porovnání s ostatními. Celý trh se neustále mění a musíme vám zpracovat aktuální data, která podloží prodejní cenu a celou strategii. Zároveň se vyhneme slevám. Víme, za kolik chceme prodávat a nebudeme ustupovat jenom proto, že chtějí kupující ušetřit.
Strategie prodeje
Když nemáte mapu, nemůžete nikdy dojít do cíle a budete to pouze náhodně zkoušet. Možná se do cíle dostanete, možná ne. Nechat však prodeje za několik milionů náhodně se toulat světem a hledat cestu je riziko, nemyslíte? Vypracujeme kompletní strategii prodeje, která bude vycházet z analýzy nemovitosti a trhu, bude plánovat a aplikovat efektivní marketingové nástroje pro co nejrychlejší prodej nemovitosti. Vše dostanete zpracované přehledně v jednotném manuálu.
Smlouva a nastavení procesů
Nyní již víme dostatek informací. Známe se a spolupráce nám společně dává smysl. Víme proč chceme prodávat, komu a jak. Můžeme se do toho pustit! Před nastavením procesů komunikace s klientem je třeba potvrdit náš společný cíl smlouvou. Pro transparentní prodej nemovitosti máme vše sepsané ve smlouvě za předem domluvenou odměnu. Tato smlouva je domluvena na dobu 6 měsíců s možností prodloužení. Jelikož do práce dáváme 100 % úsilí a času, pracujeme pouze výhradně. Pouze tak můžeme dodat výsledek, na kterém se společně domluvíme.
Podívejte se na další kroky
Chci, abyste se mi ozvali